Mijn kat is hoog zwanger en iedere keer denk ik dat zij moet bevallen maar dan toch weer niet hoe kan ik er achter komen wanneer ze WEL moet bevallen?

dus mijn kat is zwanger en ze is voor 4-5-2013 uitgerekend en denk ik dus telkens dat het veels te lang duurt hoe kan ik er dus achter komen waneer se moen bevallen of ik haar weeën kan opwekken ofzo

Weet jij het antwoord?

/2500

Vlak voor de poes gaat bevallen zal ze onrustig gaan worden, ze kan dan last hebben van harde buiken (beginnende weeën), en vaak gaat ze dan ook heel erg woelen op de plaats waar ze zal/wil gaan bevallen, in tussentijd zal ze een slijmprop verliezen. Let wel, deze zul je niet altijd zien, omdat sommige poezen deze weglikken. Ook kan ze helder vocht via haar vagina afscheiden, dit betekent dat ze ontsluiting heeft en de bevalling niet lang meer op zich zal laten wachten. Een vlotte bevalling zal dan plaatsvinden binnen de 24u. Lees alles even hier: http://www.kattenplaza.nl/infobevalling

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100