Kunnen neon tetra's elkaar opeten?

Ik mis een neon tetra... nergens te bekennen ook niet in de pomp

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als ie ziek was en dood is gegaan, dan is ie heel snel verteerd. je vindt niet eens het skeletje terug
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja; dat doen ze. zijn kannibalen; vooral als er een zwakkere tussen zit

Het beste antwoord

Ze vergaan heel snel,en de resten zullen gerust wel worden opgegeten,vis eet nl vis,maar ze vallen elkaar niet aan,deze schoolvissen kun je het beste in een groepje houden bv 7 of meer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja als er een zwak exemplaar tussen zit kan die uit de groep worden verstoten en nog verder verzwakken en zo gemakkelijk door een tetra of andere vis worden op gegeten. Heb et zelf ook een keer gehad! Kannibalen!