Waarom voelen dieren sneller iets aan dan mensen?(bijvoorbeeld: als het gaat regenen)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Als jij vanaf nu je leven gaat doorbrengen in de natuur, geen tv meer kijkt, geen internet hebt etc zal je ook snel genoeg leren wanneer het gaat regenen etc. Mensen konden dat vroeger ook en boeren hadden daar ook baat bij. Nu hebben die boeren allemaal een smartphone op zak en checken ze buienradar dus de volgende generatie zal het ook niet meer kunnen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat is ons afgeleerd doordat we anderen voor ons laten denken en waarnemen. Mensen zijn eigenlijk gemaks dieren. Laten zoveel mogelijk door anderen uitzoeken. ( er zijn natuurlijk uitzonderingen) ook elke uitvinding die gedaan wordt is bedoeld om het leven zo aangenaam en makkelijk mogelijk te maken.