waar gaan katten liggen als ze een (weg)ongeluk hebben gehad?

een katje uit onze buurt heeft een auto ongeluk gehad maar we kunnen haar niet meer vinden. weet iemand waar z4 bijvoorbeeld schuilt?

Toegevoegd na 1 dag:
heel erg bedankt voor jullie reacties, inmiddels is het katje gevonden en naar de dierenarts gebracht. we hopen dat het snel weer beter gaat....

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Ze duikt echt onder waarschijnlijk om te sterven een slootkant of zo of een kelder of zelf kruipruimte garage
meestal wel iets wat als hol gezien kan worden
maar de vraag is wel hoever kan ze komen ?
het is echt meestal niet ver van de plek waar het is gebeurd
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

meestal komen aangereden katten niet ver, maar het is mogelijk dat ze te water is geraakt, en dan vind je haar niet snel meer.
is het verder niet mogelijk dat ze al is opgehaald door ambulance of reinigingsdienst?
mogelijk weet de dichtstbijzijnde dierenarts meer?
Rieneke1
11 jaar geleden
Meestal niet zo ver van waar ze aangereden zijn. maar wel op een plek waar niemand hen kan storen. zodat ze rustig kunnen sterven. dit deed mijn kat ook. met kerst kreeg ze een hersenklonter en toen ging ze steeds achter de kerstboom zitten.