Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet hoe je hondenhaar van je kleding kunt verwijderen?

Met natte handen heb ik al geprobeerd, maar dat werkt toch niet afdoende. Het gaat voornamelijk om fleece truien en vesten, daar blijven ze zo aan vastplakken. Alvast bedankt voor een antwoord.

Toegevoegd na 1 minuut:
O ja en dat stuk over de stofzuiger heb ik wel gelezen, maar voor mijn kleren schoon te maken hoop ik dat er een handiger manier is.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
13.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (10)

Met een plakrolletje die je bij de Wibra kunt kopen (3 voor 1 euro).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt het nog makkelijker maken, een bolletje maken van plakband en dat over je kleding halen, al het haar blijft dan hangen aan de plakband.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt handschoenen, rollers en doekjes speciaal hiervoor. Vaak van en soort rubber, het trekt de haren aan, even ermee over je kleding wrijven of rollen, en het is weg. Sommige moet je vochtig maken, zodat ze beter werken.
Waar je ze koopt weet ik eigenlijk niet. Misschien wel bij een wat grotere dierenwinkel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt ook een nat washandje nemen, dat lukt best aardig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
U kunt het hondenhaar eventueel verwijderen met een 'Pet Hair Remover'.

Aan te schaffen via genoemde site.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
is ideaal +
Even in de droogtrommel.koude stand en alle haren zijn weg.tenzij je geen droogtrommel hebt natuurlijk dan is inderdaad breed plakband heel handig. Je drukt het goed aan en dan lostrekken.alle haren zitten eraan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb zelf 3 honden dus ik weet wat het is om honden haren te hebben op kleding
ik neem altijd een nat doekje daar veeg je de haren zo vanaf en spoel je uit onder de kraan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je hebt veel van die speciale borstels zoals die daarboven staat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik zo'n fluwelen borstel. Gaat best aardig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zelf gebruik altijd een rol breed plakband van ong 10cm die bij de exion geloof ik bij de verfartikelen liggen en dan scheur ik er een flink stuk af en ga zo met de plakkant over de kleding

werkt perfect
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding