Wie weet hoe je hondenhaar van je kleding kunt verwijderen?

Met natte handen heb ik al geprobeerd, maar dat werkt toch niet afdoende. Het gaat voornamelijk om fleece truien en vesten, daar blijven ze zo aan vastplakken. Alvast bedankt voor een antwoord.

Toegevoegd na 1 minuut:
O ja en dat stuk over de stofzuiger heb ik wel gelezen, maar voor mijn kleren schoon te maken hoop ik dat er een handiger manier is.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
13.3K

Antwoorden (10)

Met een plakrolletje die je bij de Wibra kunt kopen (3 voor 1 euro).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt het nog makkelijker maken, een bolletje maken van plakband en dat over je kleding halen, al het haar blijft dan hangen aan de plakband.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt handschoenen, rollers en doekjes speciaal hiervoor. Vaak van en soort rubber, het trekt de haren aan, even ermee over je kleding wrijven of rollen, en het is weg. Sommige moet je vochtig maken, zodat ze beter werken.
Waar je ze koopt weet ik eigenlijk niet. Misschien wel bij een wat grotere dierenwinkel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt ook een nat washandje nemen, dat lukt best aardig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
U kunt het hondenhaar eventueel verwijderen met een 'Pet Hair Remover'.

Aan te schaffen via genoemde site.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
is ideaal +
Even in de droogtrommel.koude stand en alle haren zijn weg.tenzij je geen droogtrommel hebt natuurlijk dan is inderdaad breed plakband heel handig. Je drukt het goed aan en dan lostrekken.alle haren zitten eraan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb zelf 3 honden dus ik weet wat het is om honden haren te hebben op kleding
ik neem altijd een nat doekje daar veeg je de haren zo vanaf en spoel je uit onder de kraan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je hebt veel van die speciale borstels zoals die daarboven staat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik zo'n fluwelen borstel. Gaat best aardig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zelf gebruik altijd een rol breed plakband van ong 10cm die bij de exion geloof ik bij de verfartikelen liggen en dan scheur ik er een flink stuk af en ga zo met de plakkant over de kleding

werkt perfect