mijn kater is krols en gaat de heletijd met zijn kont omhoog staan. Is het dan wel een kater?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Kijk eens onder de staart zou ik zeggen.
zie je twee balletjes, dan betreft het een mannetje.
zie je twee openingen vlak boven elkaar met niets ertussen, dan heb je met een vrouwtje te maken.
gezien het gedrag gok ik op het laatste.

wonderlijk trouwens dat je het geslacht van je kat niet weet!
het beste laat je de poes helpen zodra ze niet krols meer is, dat krols zijn geeft flinke gezondheidsrisico's voor je poes.
en er zijn al veel te veel kittens natuurlijk.
Rieneke1
11 jaar geleden
Rieneke1
11 jaar geleden
ben toch heel benieuwd naar de motivatie van de minnen.
waar is u het precies niet mee eens?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Raadselachtige minnen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Plus. Niks mis met dit antwoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb net geplust, snap niets van -5, +9 dát is logisch!
Rieneke1
11 jaar geleden
Mensen die straks een nestje gepland hebben, want het is zo leuk en leerzaam voor de kinderen? :)
Rieneke1
11 jaar geleden
de minnen zijn waarschijnlijk van mensen die vast van plan zijn in het voorjaar een nestje te nemen ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
die mensen willen niet betalen voor een kitten zoals bij het asiel, waar de dierenarts het diertje al behandelt, checkt en chipt en de eigenaar vertelt wanneer de injecties gegeven moeten worden en de wormenkuren, de informatie die je dus niet bij een gratis kitten krijgt!
Dat gedrag is normaal voor zowel poezen als katers. Het gaat over als ze ouder worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
mijn poes van 9 doet het nog steeds
Ze is geholpen, maar als je haar rug tot achteraan toe aait, gaat ze altijd omhoog met haar kontje
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zal mijn antwoord een beetje verduidelijken: soms gaat het over als ze ouder worden. (want nu je het zegt ken ik ook andere katten waarbij het niet overgaat)