Wat is een goeie hondenverzekering?

Ik zou mijn pup graag willen laten verzekeren, aangezien ik al vaak met haar naar de dierenarts ben geweest en dit mij al veel geld heeft gekost. Nu vraag ik mij af, welke verzekering ik het beste kan kiezen en welke juist niet.

Weet jij het antwoord?

/2500

Zelf ben ik zeer tevreden over Proteq Dier en Zorg,je kunt ook online je nota's indienen en binnen 2 weken staat het geld op je rekening. Maar als je huisdier al een ziekte heeft voordat je de verzekering afsluit,dan wordt dit niet vergoed. Over andere verzekeringen heb ik vaak negatieve verhalen gehoord.

Ik zit zelf ook bij Protec. Bevalt goed. Kat had blaasgruis en werd daar voor een jaar voor uitgesloten. Daarna wel weer gewoon voor verzekerd. Onze hond een Duitse Herder is uitgesloten voor HD. Ze wordt al wel jaren behandeld voor spondylose en dat wordt nog altijd vergoed.

Pet Plan staat op internet bij vergelijkingssites als meest gekozen huisddierenverzekering. Nadeel vind ik dat je bij Pet Plan niet precies duidelijk op papier hebt wat wel en niet wordt vergoed. Er staat bijv: Meer dan 1000 medisch noodzakelijke behandelingen. Welke wel en niet staat er niet. Bij Proteq staat elke aandoening en operatie gemeld die vergoed wordt. Voor mijn hond was Proteq wel een stuk duurder als Pet Plan. je kan op hun sites je premie berekenen.

Bronnen:
www.https://verzekeren.proteqdierenzorg.nl/
www.petplan.nl

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100