Onze poes doet haar speeltje vaak in haar drinkbakje, wat bedoeld ze hier mee?

Onze poes zoals op de foto doet haar groene speeltje snachts in haar drinkbakje, heeft iemand een idee wat ze hier mee bedoeld. Ze is gestereliseerd.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ha, mijn kat doet dat ook! Alle katten doen dat.

Hier een antwoord in het Engels:

Why do some cats put their toys in their water or food dish?

Cats look upon their food area as part of their territory, and that particular area of their territory usually doesn't change from day to day - so the cats are likely putting their favorite toys away in a "safe" place. Some cats will consistently put away their toys when they're through playing with them - you might try putting your cat's toys in a small basket near one of his favorite spots and see if he will put them away on his own.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk +1
Ivana
14 jaar geleden
Ja, leuk. wist ik ook niet, weer wat geleerd. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Alle katten doen dat."
Nietus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
FUNNY!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
-1 van mij. Ik kan dan niet zo goed Engels en heb dat stukje dan ook niet gelezen maar wij hebben 4 katten en er is er niet 1 die dat doet dus vandaar mijn -
AWM
14 jaar geleden
Oei, Sasha, geef je ze wel speelgoedjes?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jaaaaaaaa :) Ze spelen er ook wel mee maar gooien niks in de drinkbak. Zelfs geen brokjes om te weken om ze vervolgens als halve drap op te eten :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijn kat heeft genoeg speeltjes, maar ze doet er dus helemaal niets mee.
Alleen nu ze door het koude weer weken niet naar buiten wilde, heeft ze wel op papiersnippers 'gejaagd' maar balletjes of touwtjes ofzo vind ze niks aan.

Andere antwoorden (5)

Ik vermoed dat uw kat gewoon heeft ontdekt dat spelen met water erg grappig kan zijn, misschien is er een keer een speeltje in gevallen en heeft hij toen dit spelletje ontdekt. Het beste kunt u een meer stevige drinkbak aanschaffen, van bijvoorbeeld aardewerk of iets anders dat hij niet om kan gooien.

dit antwoord komt van deze site:
http://www.gratisadviseurs.nl/question.php?id=28058
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom je kat dat doet weet ik niet. Vroeger had ik een kat die 's nachts een sok van mij jatte en ermee naar beneden ging waar hij de sok in zijn eten deponeerde. Heb ik ook nooit begrepen.
14 jaar geleden
zondag
14 jaar geleden
Ja, dat was de leukste, slimste en origineelste kat die ik ooit gehad heb. Heel jammer dat hij ineens dood in de tuin lag.
Je kat denkt dat je groene speeltje een kikker is en dat deze moet zwemmen in het water,en omdat het drinkwater de enige poel is in huis waar hij bijkan de wc uitgezonderd (en dieren spoel je niet door de wc )mischien brengt huij de kikker naar de poel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is wel grappig mijn poes deponeerd altijd het aanrechtdoekje in haar eetbakje. Als ze 's avonds gegeten heeft zet ik het lege bakje onderwater in de aanrechtbak ,dan verschuift ze met haar pootje het werkdoekje. Altijd ligt het dan in haar etensbakje. Misschien dat het iets te maken heeft met een bezit ,dat bakje is van mij ,dus leg ik eriets in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijn kat brengt altijd de levende muizen van buiten naar haar etensbakje. Ze lust ze kennelijk pas als ze uit haar bakje komen denk ik. Maar de meesten blijven niet rustig liggen en rennen meteen achter de koelkast.
Zoals je begrijpt ben ik daar niet blij mee.