Wat is het beste kant-en-klare voedsel voor een baardagaam?

Ik denk erover om een baardagaam te nemen, en heb me eens ingelezen over wat allemaal nodig is. Het enige waar ik tegenaan loop is dat mijn vader liever geen levend voedsel bewaard en geeft. Nou heb ik gelezen dat er ook zogenaamde kant-en-klare pellets bestaan. Ik heb ook gelezen dat dit niet het beste is, maar zal dat een goede oplossing zijn? Verder, als je die pellets geeft, hoeveel groente moet je daar dan bij voeren om te zorgen dat het in balans is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Wij zelf thuis hebben 4 baardagamen, deze dieren moeten levend voedsel, anders raken ze ondervoed. Deze dieren kunnen niet alleen op groenten leven.
Dan kan je beter geen baardagemen nemen, want dan worden ze slap en ziek.
Een kameleon kan wel alleen op groenten leven!