Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

gerbil in klein gaatje in muur gekropen,hoe krijg je hem er uit ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
893
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het ook een keer gehad, maar dan met een ratje. Heb eerst haar lievelings snoepjes voor haar neer gezet, maar ze kwam er maar niet uit, ik werd een beetje wanhopig toen ze er na een half uur nog zat! Maar ik merkte dat hoe gestrester ik was hoe meer ze naar achterkroop, dus heb uiteindelijk met zachte stem haar naam zitten roepen en toen kwam ze wel! :)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ik hoop dat je geen kat rond hebt lopen?
ik zou zo'n diervriendelijke val met wat lekkers er in voor het gaatje zetten, en geduld oefenen.
als het beestje er in kon, dan komt hij er met wat mazzel ook weer uit.
neem wel iets wat een lekkere geur verspreidt.
zo is het mij destijds met een ontsnapte hamster ook gelukt.
succes!
(Lees meer...)
Rieneke1
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou kunnen proberen om een emmer neer te zetten met iets lekkers erin, en een loopplankje ernaartoe. Als hij dan in de emmer springt om het te pakken, kan hij er niet meer uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@JelmerN We hebben het over een gerbil. die springt zo uit een emmer ;) @Rien! goed antwoord, enige mogelijkheid is veel geduld hebben en zo'n diervriendelijke val kopen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding