Sinds gister vertoont onze kat de symtomen van de kattenziekte. We gaan vanavond een afspraak maken, zijn we nog optijd?

Hoorde dat het sterfpercentage tussen de 50 en 70% ligt. Als je het niet laat behandelen dan 90%. Hij ligt aldoor alleen maar op de bank, dezelfde houding, gaat soms op zn buik liggen, eet niet(ook niks lekkers zoals iets lekkers voor de katten uit blik) drinkt niet en ik had zn drikbakje naast hem gelegt, hij kijt niet op, ogen wel open maar hij let totaal niet op zn omgeving. Arm katje ik wil zo graag wat voor hem doen maar ben ik nog optijd:(?
* het is de zwart-witte op de foto en hij ligt alleen maar in die houding:(

Weet jij het antwoord?

/2500

ik denk niet dat je kat de kattenziekte heeft, want ik hoor je niet over braken en dunne diarree. dat is echter geen geruststelling, want zo te lezen is je kat er niet goed aan toe. er is iets goed mis, en ik zou per direct de spoedarts bellen. bel je eigen dierenarts, dan hoor je waar je terecht kan. Toegevoegd na 12 minuten: of je nog op tijd bent valt niets over te zeggen. vermoedelijk is je kat al langer ziek geweest, en merk je het nu pas. laat je nog even weten hoe of wat?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100