Wie weet een betrouwbare reptielen fokker?

Ik wil graag een helmkameleon kopen maar ik kan op internet bijna niets vinden. Het liefst koop ik het beestje bij een fokker en niet zomaar van marktplaats.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Reptielen kweek je :)

Het beste antwoord

Er zijn in Nederland diverse dierenwinkels die je ook kunnen helpen aan reptielen. Meestal zijn het de wat grotere dierencentra, zoals Pets & Co in het Overijsselse Goor.
Maar ook andere Dierenwinkels kun je naar advies vragen over reptielen.

Je kan je ook aanmelden op reptielenforum.nl en daar een breed scala aan informatie vinden over dit onderwerp. Er zullen meerdere van dit soort fora zijn die je kunnen voorzien van info en fokkers.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Voor een dergelijke vraag kan men het beste terecht bij de Nederlandse reptielenvereniging "Lacerta", Kameleonvereniging Nederland en de Doelgroep Kameleons.

Daar zitten de goede fokkers en deze mensen zijn bereid om hun kennis te delen met een beginner.