Wat zegt dit ringnummer over de gevonden vogel british museum london sw7 ringnummer?

We hebben bij de dierenambulance een vogel binnen gekregen met een ring waar dit op stond: british museum london sw7 ringnummer met nog een serie nummers erachter aan. Wie kan mij wat meer over de herkomst etc. Vertellen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Antoni
11 jaar geleden
sw7 is volgens mij een Londens wijknummer of een Londense postcode.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is niet de postcode van het BM. Ik zou rechtstreeks informeren bij het British Museum: http://www.britishmuseum.org/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
This is a list of postcodes in the SW7 district covering the areas of South Kensington, Knightsbridge, Kensington and Chelsea misschien heb je er wat aan
Ivana
11 jaar geleden
Mail naar het Brits Museum dat je de vogel hebt gevonden en of hij nog in leven is. Mail het ringnummer erbij. Ze willen weten waar en wanneer hij is aangetroffen. Daar wordt hij ook voor geringd. Houd hem in de opvang tot je antwoord hebt gekregen.
Rieneke1
11 jaar geleden
welnee, gewoon in nl aanmelden bij het vogeltrekstation.
en je kan de vogel gerust weer uitzetten, maar vermeld wel wanneer en waar.

Het beste antwoord

stuur de ringgegevens (of in geval van een dode vogel de hele ring) naar het vogeltrekstation in heteren.
vermeld ook verder wat je weet over de vogel; waar gevonden, wanneer, soort vogel, geslacht en leeftijd.
conditie van de vogel, en wat ermee is gebeurd.
uitgezet, en zo ja waar.

na verloop van enige weken krijg je dan bericht over de vogel, waar en wanneer hij geringd is, eventuele eerdere terugmeldingen enz.
heel leuk!

Toegevoegd na 1 uur:
http://www.vogeltrekstation.nl/ring-gevonden/ring-gevonden
Rieneke1
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt voor deze info, idd erg leuk dat je bericht terug krijgt !

Andere antwoorden (1)

Dat is een ring van het vogeltrek station van het British Museum,zij ringen de vogels dus.