Wat kost een hond gemiddeld per maand? (inclusief belasting)

Toegevoegd na 11 minuten:
11 jaar oud, klein exemplaar.

Toegevoegd na 11 minuten:
Gezond (tot nu toe). Geen speciaal voer.

Toegevoegd na 24 minuten:
Geen aanschafkosten, en al in bezit van mand en riem en dergelijke.

12 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/kost-gemiddeld-huisdier-maand.61962 http://dier-en-natuur.infonu.nl/huisdieren/5197-hoeveel-kost-een-pup-de-kosten-van-een-hond.html http://www.hondenplaza.nl/Wat_kost_een_hond
Snuffel
12 jaar geleden
Die sites rekenen steeds aanschaf en dergelijke erbij. En kijken naar wat het kost vanaf een pup, maar dit is al een oudere hond.

Het beste antwoord

Hier was het rond de 80 euro per maand,inclusief de dierenverzekering en het ging om een grote hond.

Toegevoegd na 3 minuten:
Correctie: 80 moet zijn 60
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

het eerste jaar kan tot 2250 €, later gemiddeld 1000 per jaar.
belasting is per gemeente verschillend

Toegevoegd na 28 minuten:
11 jaar oud, dat kan betekenen dat je meer kosten gaat krijgen voor DA, of duurder voedsel wegens speciaal dieet
12 jaar geleden
Snuffel
12 jaar geleden
wow, dat is veel zeg. Ik schrik ervan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vind ik ook erg veel! Hier komen we op 500 euro gemiddeld, gemeente belasting is hier 85 euro per jaar voor 1 hond.
anneliez
12 jaar geleden
Ik denk dat ook alles meegerekend is, mijn kat kost ook minder dan wat er gesteld wordt. Maar het scheelt al als je er een keer extra mee naar de DA moet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die 1000 euro lijkt me wel errug veel.
anneliez
12 jaar geleden
en dingen van merktplaats, zoals n bench , of kijken wat vrienden/familie toevallig nog hebben.
vakantie in pension, of mee of bij familie scheelt ook weer
Snuffel
12 jaar geleden
Tjalle en Anneliez. Bedankt voor de antwoorden. Jammer, dat jullie het als reactie hebben gepost.
Die van ons rond de 120/pm.