Waar kun je het beste een veearts regelen, in welke regio?

Ik wil een paard aanschaffen, maar wil hem uiteraard eerst laten keuren.

Het paard staat in de provincie overijssel.
Kan ik nu het beste een veearts in overijssel zoeken of kan ik gewoon een veearts vanuit mijn eigen regio kiezen en het paard in overijssel laten controleren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

je wilt een onpartijdige mening en in principe is iedere veearts dat natuurlijk, maar als jij in overijssel iemand vindt, kan het best zijn dat de eigenaar en de veearts elkaar kennen: het is een klein wereldje de paardenwereld…

antwoord:
met het oog op zowel een onpartijdige keuring, als dat je later toch een veearts wilt/moet hebben, zou ik je aanraden om zelf een veearts uit je eigen buurt/ regio mee te nemen.