Alle hondenrassen.
Het ligt aan de eigenaar en diens kennis van honden om de kennismaking goed te laten verlopen en de leider te zijn van beide honden.
Ik raad je aan te kijken naar de programma's van Cesar Millan "The dog whisperer" op national geografic.
Hij laat zien hoe je met probleemhonden om leert gaan, en daaruit kan je als hondeneigenaar leren wat de beste manier is om dat te doen. Vele uitzendingen gaat over het laten kennis maken met 2 honden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat heeft niet zo veel met rassen als met karakter en energie te maken.
op tv is dagelijks de dogwhisperer show van cesar millan, waar je kunt zien dat alle honden het prima met elkaar kunnen vinden.

als je zelf de goede energie hebt en je niet opwindt, nerveus bent of snel boos, kan ook jij gemakkelijk meerdere honden van verschillende rassen bij elkaar laten wonen.