Waar kan ik mijn Hond verzekeren

Ik wil graag mijn hondje verzekeren maar er is zoveel keus.. Waar kan ik dat het beste doen??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom wil je je hond verzekeren.Leg zelf je premie elke maand weg.Verzekeraars zijn oplichters
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is natuurlijk onzin.. Hoge rekeningen kan ik zelf niet betalen en sparen lukt al helemaal niet..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ben ik niet met je eens chino,ik heb al heel wat moeten declareren.
Ik betaalde een premie van 27,- per maand,helaas veel pech mee gehad waardoor de dierenartsnota's op bijna 800,- kwamen,hiervan heb ik zelf 19 % moeten betalen als eigen bijdrage,mijn hond heb ik 8 maanden gehad,dus reken maar uit wat het mij bespaard heeft.

Antwoorden (4)

Kijk eens op www.hondenverzekeringinfo.nl
Daar staat precies waar je op moet letten bij het afsluiten van een verzekering voor je hond.
Het is belangrijk te letten op
Wat wordt er wel en niet vergoed?
De Prijs
Wat wordt er maximaal uitgekeerd?
Eigen risico
Als je voldoende geld aan de kant kunt zetten om dierenarts kosten zelf te betalen, dan is het niet nodig een verzekering af te sluiten, kun je dit niet en wil je ook de dure behandelingen laten uitvoeren, dan is het zeker het overwegen waard, maar bekijk de pakketten heel goed en houdt ook de kleine lettertjes in het oog.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij sommige dierenverzekeringen kun je huisdieren alleen verzekeren als ze nog onder een bepaalde leeftijd zijn en als het wel kan is de premie hoger. Dus dat is het eerste waar je op moet letten.
Verder wat vergoedt die verzekering in verhouding tot de premie.
In bijgaande sites kun je de premie laten berekenen bij een aantal grotere dierenverzekeringen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb zelf goede ervaringen bij Proteq dier en zorg.
Ja er zijn bepaalde uitsluitingen,maar die zijn er bij elke verzekering.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wij hebben ook vaak met deze vraag geworsteld.

Vele jaren verder zijn we tot de conclusie gekomen dat we VEEL goedkoper uit zijn geweest dan wanneer we de dieren dezelfde zorg via de verzekering hadden laten geven.

Veel belangrijke dingen zijn uitgesloten of je neemt een duur pakket waarbij je niets voordeliger uit bent wanneer je verzekerd wasgeweest.

De premie gewoon opsparen tegen calamiteiten en de rest gewoon betalen (inentingen etc.) is in ons geval verreweg het gunstigst gebleken, die verzekering komt iedere maand weer, en die is gauw om, wordt je hondje dan 12-15 jaar
en reken je dan uit wat de verzekering betaald zou hebben dan blijkt in de pot met gespaard geld veel te blijven zitten.

Verzekeringen keren nimmer uit wat ze gemiddeld kosten en daar komt nu dus 21% BTW bij.

Leg echter de premie wel opzij (sparen) voor ernstige gevallen. Je hebt dan tenminste geld en is de keuze aan jou en niet aan de verzekering wat en hoe dat gebeuren moet.
Ik wens jou en je hond(je) een lang, gezond en plezierig leven toe.