is er een databank met gestolen huisdieren?

mijn kat, Diva is vermist. Ik heb het vermoeden dat ze ontvoerd is doordat ze zo mooi is. Ze is zwart, en langharig. Heel veel mensen wilden haar graag hebben.

Waar kan ik een databank vinden met dieren die zijn gestolen? Of naar het buitenland zijn gebracht? Of zijn geslacht?

Ik doe er ALLES aan, om diva terug te krijgen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat erg van je katje
Sterkte
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat hoor je wel vaker, dat mensen katten ontvoeren omdat ze zo mooi zijn..
Rieneke1
11 jaar geleden
marktplaats in de gaten houden, meer kan je niet doen.
Ivana
11 jaar geleden
Headles: vraagsteller bedoelt natuurlijk of hij/zij dit op kan geven bij een of ander verzamel-databank, zodat andere mensen naar zijn kat kunnen uitkijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat een nare situatie! Hopelijk komt Diva snel weer terug!
Je kan zelf ook actief zijn: meldt het dier (met foto en zoveel mogelijk relevante gegevens, chipnummer e.d.) aan bij de plaatselijke dierenambulance (op internet vind je hun site vast wel), bij de dierenbescherming en op de site http://gevondenenvermistehuisdieren.nl/ Ook zelf de geplaatste advertenties op al die sites in de gaten houden!

Antwoorden (3)

Niet meteen het ergste denken, misschien is ze gewoon verdwaald. Heb je al contact opgenomen met amivedi, )ik heb de link toegevoegd). Daar worden gevonden en verloren huisdieren geregistreerd.
Sterkte en suc6 met zoeken, en geslacht zal hij zeker niet zijn hoor.
ik ben mijn kat ook wel eens 2 dagen kwijt geweest, bleek hij "gewoon"in de kast op de logeerkamer te zitten, die ik dicht had gedaan zonder dat ik hem had zien liggen
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ En vraagsteller kan ook in google intypen:site voor vermiste dieren.
Hierop krijg je nog meer linken te zien van vermiste dieren.
Er is een site met een soort van amber alert systeem. www.mijndieriszoek.nl Daar kun je je poes aanmelden en de mensen die zich er voor hebben aangemeld, krijgen dan een email met jou vermiste dier. Een soort amber alert voor dieren zeg maar. Ik heb mij daar ook voor aangemeld en krijg gemiddeld 2 keer per dag een melding. Die foto sla ik op in mijn mobiel zodat ik altijd een afbeelding bij me heb als ik in gedachten een link leg met een vermist dier.
Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kristal
11 jaar geleden
Hier de beloofde plus voor het andere antwoord :-) +1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hahah bedankt kristal ;-)
Er is nog een andere goede site waar je je kat kunt opgeven als vermist, met die site wordt er uitgekeken nar het dier:

AnimalAlert