Hoe kom je er achter welke rassen de ouders waren van je pup?

Ze hebben mij toen gezegd een boomerke, dat is heel ruim gezegd voor al gekruisten ouders, niet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Meestal stamt een boomer pup af van een kruising tussen bijvoorbeeld een Maltezer en een shih tzu,dus de kans is groot dat deze 2 rassen in de [voor]ouders voor komt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zelf heb ik via de dierenarts een dna test laten uitvoeren. Deze kan je dan precies vertellen welke rassen er allemaal in je hond zitten. Ik heb een te vroeg geboren pup gekocht van iemand die zij dat het een Friese Stabij was. Toen hij opgroeide zag ik wel dat het niet helemaal klopte wat deze perdoon mij verteld had. Er zaten ook Bordercollie en Stefferd doorheen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan tegenwoordig heel makkelijk zelf een test bestellen en opsturen om uit het DNA van je hond te laten onderzoeken van welke rassen hij afstamt.