Onze poes is gisteren gesteriliseerd. Het valt me op dat sindsdien de achterpoten zijn ingevallen (mager). Is dit normaal?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

jouw poes moet weer even op krachten komen van de operatie, ze zal nu nu waarschijnlijk nog wel wat slapjes voelen. bij de ene poes gaat het herstel wat sneller dan de andere poes. het kan niet zo zijn dat de poes van een operatie op eens vet of spierweefsel mist.

laat haar eerst nog maar even rustig aansterken en kijk het nog maar even aan. :)
tenzij je het echt niet vertrouwd, het niet verbeterd en ze ook slecht gaat lopen, bel dan jouw DA, zei hebben hier ook beter inzicht op. en een telefoontje kan nooit kwaad :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja dat is normaal. Het voelt voor hem vreemd na de operatie en hij heeft nog wat pijn nu de verdofing is uitgewerkt. Het zal een tijdje duren tot hij zich herstelt en tot krachten komt. Tot die tijd kan je hem geruststellen door extra andacht en knuffels geven. En hem wat lekkers trakteren.