Ik heb een kitten van 13 weken, Als ze naar me toe koimt dan begint ze te miauwen,, is dit een soort begroeting??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja, dat is het inderdaad. Zo vraagt ze je aandacht van je op!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is geen soort begroeting maar echt een begroeting en een vraag om aandacht!
Doet je andere kat dit niet?
Ze vinden het fijn als je dan (ook op andere momenten) met ze praat,aanhaalt en niet te vergeten speelt!

Als ik al je vragen zie lijkt het mij verstandig dat jij je zelf iets meer in katten gaat verdiepen!
Er zijn heel veel boeken/boekjes over katten verzorgen,hun gedrag,ziektes enz.

De bron is een voorbeeld!