katten zijn bijzondere dieren, dat is bekend.

de ene kat gaat in je knieholte liggen, de andere als een warm kacheltje in je rug, de derde tegen je buik aan, de vierde op je kussen half op je hoofd en de vijfde gaat op je heup liggen, dat is de hoogste stabiele plek en daar ligt íe het best.
je kan doen wat je wilt, daar vrouwtje wil ik zitten/liggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn 2 hondjes doen precies hetzelfde jodokus maar het lijken soms ook meer poesen want ze maken ook hun snuitje schoon met hun pootjes op dezelfde manier als een kat ;-))
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
leuk vlinder!

Andere antwoorden (1)

Haha grappig die herkenning, onze Loetje doet precies dat zelfde! Ik denk dat dat het breedste plekje is bovenop jou, als je op je zij ligt. Ik vind het trouwens niet zo prettig...als ze heen en weer rondjes loopt om een prettige houding aan te nemen doen de pootjes pijn op mijn heup......ik wiebel ff met mijn billen en ze komt dan lekker op mijn kussen liggen...maar ze begint idd altijd op mijn heup.