zijn alle kittens ninja? of is mijn kitten gewoon een raar beest ... Hij hangt werkelijk overal in en valt je 9/10x aan het is net een terrorist..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, dat is normaal kittengedrag. Kittens willen rennen, spelen, stoeien, en hebben veeeeeeel energie. Koop een paar leuke speeltjes, een doos met proppen papier, wat lint of iets anders om mee te spelen en ga gewoon eens een paar keer per dag een half uur of meer met je kitten spelen!