Weet iemand de officiële naam van het hondenras, dat ik, bij gebrek aan beter een fronshond noem?

Het is een hond, waarvan het vel een paar maatjes te groot is.
Kortharig en is niet inheems in ons land.
Heeft wel iets van een bulldog.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Moolkeesje wat een schattige foto heb je die ergens gevonden of zelf gemaakt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nadat ik antwoord op mijn vraag had gekregen, ben ik op google afbeeldingen gaan zoeken en kwam deze leuke tegen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ook een kunstwerkje!! :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De jouwe mag er ook zijn, al kijkt ie wel wat verschrikt.
Misschien vindt ie het niet kunne, 2 honden die elkaar in het openbaar een zoentje geven?
Ivana
11 jaar geleden
Moolkeesje, als je deze hond wilt kopen, moet je je eerst even goed laten informeren. Er kleven namelijk een aantal negatieve dingen aan: huidziekten en eenkennigheid bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bijtgrens is ook niet bijzonder laag bij dit ras.... moolkeesje, ik schok van een ezel hier op GV, maar zeker niet van schattige pups die gezellie aan het kleffen zijn hoor. ;-)

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is idd wat ik zocht! Bedankt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt ik was ook opzoek
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beter laat dan nooit!

Andere antwoorden (1)

Chinese Sharpei

http://weekvanfe.blogspot.nl/2011/06/liesbeth-woensdag.html