Waarom komen de katten van mijn buren bij andere buren (en bij mij) binnen?

Mijn buren hebben een aantal katten en zijn zeer brutaal en komen dus bij mij en andere buren gewoon naar binnen.
Ze zijn aan de magere kant en zien er niet op en top gezond uit.
Kan het zijn dat katten bij andere mensen binnen komen omdat ze thuis te weinig voeding krijgen ?
Ikzelf heb er ook al 3 weg moeten jagen uit mijn huis en de volgende keer heeft mijn hond er een keer eentje te pakken.
Ik heb ze gewaarschuwd maar ze doen er niks mee.
Dus in het kort,waarom komen katten bij andere mensen binnen,zelfs onder/door hordeuren heen!

Weet jij het antwoord?

/2500

ze zijn nieuwsgierig ze vinden het gezelllig, ze hebben honger (misschien) ze willen aandacht ze kunnen hun eigen huis niet in allemaal mogelijkheden en zelfs in combinatie, want niet iedere kat is uiteraard hetzelfde of zal bij je binnen komen, maar het gebeurt ook bij mij. ik had 2 katten, kwam in het donker aan lopen en zag, dacht ik een van mijn katten, naar binnen gaan, toen ik de tuindeur opende schrok ik mij de pieten (!) want er vloog een zwarte kat langs... deze had de eetbakken in de keuken van mijn katten geleegd. (ik heb nog steeds een kattenluikje.) als je niet wilt dat ze binnenkomen, overleggen met de buurvrouw, heb je gedaan, volgende stap misschien de katten heel erg laten schrikken met behulp van de hond !?!

het kan zijn dat de katten jouw aardiger vinden dan hun baasje of dat je een betere uitstraling hebt voor de katten bijvoorbeeld een kalmere een kat let niet op wat je zegt maar op wat voor manier en welke toon hoogte misschien is die bij de buren niet echt aantrekkelijk en bij jouw wel maar als je echt wilt dat ze niet binnen komen leg wat knoflook bij de deur dat vinden ze stinken komen ze echt niet meer binnen maar als ze dan nog binnen komen moet er echt iets aan de hand zijn hopelijk heb je hier iets aan

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100