Kan een teefje al melk geven zonder zelf ooit puppy's te hebben gehad?

Aan bv een andere pup. Teefje is bijna twee jaar oud.

Toegevoegd na 15 minuten:
Dit omdat we een nieuwe pup hebben. Erg jong en probeert er steeds te drinken weet alleen niet of er ook echt melk komt of niet??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ook

Het beste antwoord

Dit kunnen honden prima. Zelfs mensen kunnen het (met voldoende stimulatie).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, dat kan. Volgend mijn dierenarts heeft ze dan een schijnzwangerschap. Je hond kan mogelijk geschikt zijn om puppy's op te vangen die geen moeder hebben!