Hoe kan ik zorgen dat mijn grasparkiet geen last heeft van het boorgeluid??

Onze buren zijn aan het verbouwen dus daar komt een hard boorgeluid vandaan weet iemand misschien hoe ik mijn grasparkiet kan kalmeren/zorgen dat hij er niet oplet? Tot nu toe heb ik hem op me kamer gezet en muziek opzetten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

je hoeft niet meer te doen dan je al doet; je parkietje zal er snel aan wennen.
vogels met harde of alarmerende geluiden uit een boomgaard weren werkt ook maar voor eventjes, binnen de kortste keren hebben de vogels er maling aan.
Rieneke1
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Niet boren, of anders een theedoek over zn oren binden en vasthouden. Horen jullie veel boorgeluiden?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lol, een theedoek over zijn oren binden... Ik hoop van harte dat jij geen parkiet als huisdier hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of geen theedoeken in huis.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan kan hij altijd nog met badlakens gaan werken Keesje
Breng hem/haar zo lang naar een vogelpension.