Hoeveel verschillende speeltjes heeft een kat nodig?

ik lees net dat je ze het beste elke week kan verwisselen. Maar vraag me dan wel af hoeveel stuks speeltjes voor 1 kat normaal is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Daar moet je niet zo'n punt van maken.

Je maakt een kattenspeeltje terwijl je zit te niksen: propje papier, propje alluminiumfolie, een touwtje met iets eraan voorttrekken over de vloer, een houten stokje met iets dat veert en op en neer springt een pingpongballetje.

Het hele huis ligt vol met kattenspeeltjes als je goed om je heen kijkt en dat hoeft niets te kosten.
Ivana
11 jaar geleden
je kan veel speeltjes idd het beste rouleren.
na een tijdje in de speeltjestrommel zijn ze weer als nieuw.
verder gaat het niet zozeer om de kwantiteit, alswel om de kwaliteit voor de kat.
je merkt snel genoeg welke speeltjes favoriet zijn.
die gebruik je vaker, en speeltjes die niet favoriet zijn voer je af, liefst naar een andere katteneigenaar.

je hoeft geen vermogen uit te geven; het is hier dikke pret met eikels, veters, alufolie propjes enz.
natuurlijk van tijd tot tijd een werpsessie met extra lekkere brokjes.
en vergeet de geurspeeltjes niet, zoals een oude sok gevuld met valeriaanwortel.
of een snuifje catnip, dat animeert enorm!
Rieneke1