Mijn labrador heeft een trillend achterpootje, wat kan dit toch zijn?

Gaat om een puppy van 7 maanden oud

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (4)

mischien is het een spiertje die trekt,dat heb jij vast ook wel eens.Als je het toch niet vertrouwt,moet je de dierenarts maar even bellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
is het al lang? of kort en als je eraan zit piept ze dan? trilt het ook als ze ligt en slaapt bijv? Zijn dingen waar je op kan letten. Als het maar heel kort is kan het een irritatie zijn. Maar heeft ze echt last en trilt het na 2 uur of de dag erna nog steeds, zou ik even naar de dierenarts gaan. ( check ook even of er geen beest ( teek of insectenbeet zit)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sinds niet zo lang, pas enkele honderden jaren, is men zich gaan specialiseren in dierengeneeskunde. Iemand die bekwaam is en een lange studie achter de rug heeft noemt men "dierenarts" Helaas is dit bij de meerderheid van de dierhouders een onbekend woord en zullen zij dan ook niet snel met een dergelijk persoon in contact komen.

Dieren worden wel eens geboren met afwijkingen en het is dan ook het beste om, wanneer u iets bijzonders waarneemt, even contact op te nemen met de "dierenarts" . Het is zelfs vrij eenvoudig, want sinds tientallen jaren beschikken zij ook over telefoon.

Hier op goeievraag zitten dierenkenners, dierenhouders, mensen die er verstand van hebben en zij die er verstand van denken te hebben.

Daarom zou ik contact opnemen met de dierenarts, welke uw hond grondig kan onderzoeken (deze mensen kennen zowel het interieur alsook het exterieur van uw hond)

Zo sluit u eventuele afwijkingen uit en wanneer onverhoopt toch een bijzonderheid boven water komt kan er de noodzakelijke medische hulp toegepast worden.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ps: voor als het belangrijk is: Een telefonisch consult kost u slechts het tarief van een telefoongesprek met uw naasten. Niet meer dan enkele centen, dus bellen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met 7 M is het allereerst geen pup meer. Maar hoelang is de hond bij je in huis? Natuurlijk kan het altijd een medische kwestie zijn maar als de hond nog niet zolang bij je in huis is heeft hij/zij een wenningsperiode/aanpssing nodig om met alles en iedereen om te kunnen gaan een hond die trild doet dat om zich aan te passen aan de niewe omgeving en mensen zeker wanneer je hem/haar nog niet zolang hebt heb ik eens gezien in 1 van de cecar millan dogwhisperer afleveringen NGC