een poes springt niet blind van een balkon.
wat wel kan gebeuren (eigen ervaring) is dat poes een vogeltje ziet en dat wil vangen/te pakken nemen, dát kan wel en van 11.hoog naar beneden, houd je niet veel poes over, sorry...
wat je kunt doen is het balkon 'afrasteren' met kippengaas, dan heeft poes altijd een 'buiten', tenminste als je een kattenluik (kunt) maken in de deur, met een stoel op het balkon en een kussentje, heerlijk poes zal genieten.!
Toegevoegd na 9 minuten:
als je vriend inderdaad een hond wil nemen, dan hoop ik dat hij niet de hele dag werkt, maar misschien kan hij de hond wel meenemen naar zijn werk, want je kan een hond niet de hele dag alleen laten, thuis.
een hond moet overdag minimaal 3 keer uit (8uur, 12uur en 4uur -en dan nog na zijn eten en voor de nacht- minimaal!).!
een hond zal ook niet van het balkon springen, maar ik heb niet op een etage gewoond met een hond.
ik ben blij dat je je laat informeren over hoe of wat, prima idee, zo krijg je op goeie vraag veel informatie van verschillende mensen en zijn de feiten achteraf geen verrassing :)