Bestaan er bewegende nep vogeltjes in een kooi? Alsof het een echte is?

Wij willen wat leuke afleiding voor onze kat als we even t huis uit zijn.
Een echte vogel vinden we zielig maar bestaan er nepvogels in een kooitje, die een beetje bewegen zodat onze kat wat te loeren/jagen heeft

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (2)

bij megagadgets.nl vind je een vogeltje dat tjilpt en beweegt, in een bamboekooi, voor 19,95, hij werkt via een opwindsysteem (wat in jullie geval misschien niet praktisch is)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hmm, bij ons in de intratuin hebben ze die wel, werken op batterij(: echt een aanrader(:!