Hoe kun je een hamster laten drinken?

Mijn moeder heeft een hamster gekocht, afgelopen dinsdag, maar ze denkt dat hij niet weet hoe zijn fles werkt, en dat klopt ook. En als je een bakje neerzet dan doet hij er ook niks mee. We hebben al geprobeerd om met onze natte vinger tegen zijn neusje te gaan, maar dat wil ook niet echt, dan draait hij zijn hoofdje om. wat moeten wij doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Waarschijnlijk drinkt je hamster heus wel alleen heel weinig en omdat hamsters nachtdieren zijn zie je het niet omdat je dan slaapt. Maar geloof mij maar hamsters vinden zelf altijd wel hun eetbakje en drinkflesje want ook water kunnen hamsters ruiken. Probeer anders voor de zekerheid het drinkflesje wat lager te hangen of een klein ondiep bakje neer te zetten alleen een groot nadeel van bakjes is wel weer dat het snel vies word of dat ze erin vallen dus daar moet je wel mee uitkijken. En anders inderdaad een klein beetje groenvoer geven. En wat bij mijn zieken hamster altijd werkte is door de gewone brokjes wat druppeltjes water doen zodat ze ook tegelijk nog vocht binnen kreeg Nou heel veel succes en plezier met je nieuwe hamstertje!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100