Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Via welke site kan ik vrij metacam (meloxidyl) bestellen?

Toegevoegd na 34 minuten:
ik begrijp van antwoordman dat dat moeilijk gaat worden.
subvraag: ik weet dat je het wel degelijk online kan krijgen, maar dan moet je eerst online een consult bij een bij de site aangesloten dierenarts doen.
wie weet bij welke site dit kan ?

Rieneke1
14 jaar geleden
60.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Meloxidyl mag in Europa niet online verkocht worden.
In Belgische apotheken kun je het wel ophalen zonder recept, als ik de websites mag geloven.

Toegevoegd na 1 dag:
Aanvulling:
Ik kan het echt nergens online voor je vinden, maar misschien moet je daar niet zo treurig over zijn. Lees dit eens: http://www.metacamkills.com/
(Lees meer...)
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Voor een mens bedoel je? Wij geven de kat metacam omdat ze versleten knieetjes heeft. Ik haal gewoon zo'n flesje bij de dierenarts wanneer ik dat wil. Er wordt niet gevraagd of de oude al op is en ik heb geen papieren herhaalreceptje. Ik vraag het bij de balie en krijg het zo mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
nee, ik vraag het voor een kennis, die het de kat af en toe wil geven als hij blaasontsteking heeft.
via haar dierenarts kon ze het niet krijgen, vandaar mijn vraag.
de ene dierenarts is er makkelijker in dan de ander.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als een kat blaasontsteking heeft is t vaak stress.Loop er niet te lang mee Ivm de nieren.Je ze het net als bij de mens grand berry geven.Bijv sterke concentratie in pil vorm en dat vermalen door voer.Hoe weet hij dat het blaasontsteking is trouwens?Vaak nr kattenbak zijn ook vaak de nieren.Plast ie ook er naast?of druppelt ie urine?Dan als het een kater is kan het ook n verstopte urine buis zijn.Dat is heel ernstig .
Ik haal het voor mijn hond bij huisapotheek van mijn dierenarts. Er zijn verschildende merken;m van heel duur tot goedkoop.

Toegevoegd na 20 seconden:
Zonder een consult te betalen uiteraard.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik haal de metacan gewoon bij de balie van de dierenarts. Wel prijzig moet ik zeggen maar werkt perfect
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding