Wat kan ik doen aan mijn agressieve gans?

Ik heb twee vrouwelijke ganzen. Een van de twee valt me bijna elke dag aan. De andere doet me niets. Wat kan ik hieraan doen? Kan ik deze eventueel ergens heen brengen waar ze goed terecht komt?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.1K
Rieneke1
7 jaar geleden
Een gans alleen is ook geen goed idee. Neem voor info eens contact op met Akka's ganzenparadijs, zij zullen je graag adviseren.

Antwoorden (1)

http://www.ganzenparadijs.nl/wie-akka

Neem eens contact op met Akka's ganzenparadijs voor advies. Mogelijk kan je met aanpassingen je gans wel houden, of kan je deze ruilen voor een andere. Een gans alleen is namelijk niet iets wat raadzaam is: het zijn sociale groepsdieren. Ik weet zeker dat ze je graag zullen helpen.
Rieneke1
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
+Net als kippen, die moet je bij voorkeur in een groepje van minimaal 3 liever nog 4 houden.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nice