Hoe vaak moeten muskuseenden per dag eten?

Wij hebben muskuseenden en we weten niet hoe vaak we ze per dag eten moeten geven.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het lijkt mij dat er steeds eten voorhanden moet zijn
dat is in de natuur ook zo
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dan nog bijvoeren.... wat voor muskuseenden zijn het? (er bestaan 2 uitvoeringen van deze pluizige gadget kuikens)

Het beste antwoord

gezien je foto heb je pulletjes.
pulletjes moeten de hele dag opfokkorrels en water ter beschikking hebben, maar ook volwassen vogels hebben graag de hele dag toegang tot graan en water.
vogels hebben een hoog metabolisme, de oploopsnelheid zeg maar is hoog.
Rieneke1
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+1 niet echt handig dat de vraagsteller even aangeeft dat het een eigen foto is, of van het net geplukt, waar/hoe ze momenteel gehouden worden, wat ze gewend zijn te krijgen, (ze hebben tenslotte eerder te eten gekregen) etc. helaas komt het nog steeds voor: eerst aanschaffen (mogelijk impuls aanschaf wat het zijn schatjes om te zien) en vervolgens zich afvragen hoe het eigenlijk ná aanschaf verder moet. om over het houden (behoeften) van dit soort eenden nog maar helemaal niet te spreken.....