Kan de print van een kat een beetje veranderen?

Mijn kat is 2 jaar geleden weggelopen, nu denk ik hem gevonden te hebben alleen is nu een stukje van zijn hals wit terwijl dat voorheen helemaal zwart was. Is het mogelijk dat het toch mijn kat is want voor de rest lijkt die precies en hij reageert op zijn naam.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

nee, wat zwart is wordt geen wit.
spijtig voor je, maar ik vrees dat je een lieve kat hebt gevonden die gewoon op jou reageert, niet op zijn naam.
Rieneke1
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

dat kan. je kan uiteraard niet opeens een gevlekte zw/ witte kat hebben. maar ze kunnen een beetje een wit befje hebben. Waarschijnlijk zat het er altijd al maar verborgen onder het zwart... andersom is ook mogelijk. En als hij jou herkent weet je het natuurlijk helemaal zeker. huisdieren vergeten niet zo snel als mensen. ( op uitzonderingen na)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maak uzelf niet teveel wijs, u zou natuurlijk graag hebben dat het uw poes is.
Die vlekken veranderen maar zéér weinig en elk dier reageert op lawaai, u mag MAx of Louis roepen, die zal 8 op de 10 keer opkijken.
Als hij u herkent zal hij zeker spontaan bij u komen, tenminste als hij dat wilt.