Waar kan ik zo goedkoop mogelijk grote hoeveelheden kattenvoer kopen/bestellen?

Ik zoek kattenvoer van 35 cent per blik of goedkoper.
Dit mag een groot aantal blikken zijn. (Tot ca. 50 blikken)

Goedkope droge brokken zijn ook gewenst.

Is er een website of winkel bekend waar ik dit kan kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh, hier staat ook een vraag. Ik begreep al niet waarom je perse blikvoer naar Turkije wil sturen, dat is veel zwaarder dan droog voer toch? Kijk eens bij aldi/lidl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Christiaan, het is nog altijd vele malen beter dan het vuilnis dat deze Turkse zwerfkatten op dit moment eten. Pelle, ja bij de Aldi en Lidl is het erg goedkoop, maar ik hoopte dat als ik een grote hoeveelheid in één keer zou kopen, ik wellicht een betere prijs zou krijgen bij een groothandel, bijvoorbeeld...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het euroshopper merk van de appie
maar of dat nu zo goed is?

Antwoorden (5)

Ik koop bij de plus, blikjes voor 35 cent, is merkloos voer, maar het ziet er niet anders uit dan het merkvoer voor mijn idee. Heb het niet zelf geproefd maar kat eet het net zo goed als het andere
11 jaar geleden
Je zou kunnen proberen bij Van Cranenbroek. Zit alleen in het zuiden van het land limburg en brabant. Zebben niet iets van een webwinkel, wel online folders. Echt supergoedkoop met allerlei huis- en tuinartikelen. Ook dierenvoeding.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien bij zooplus
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de markro, het is goedkoop. Misschien ken je iemand met een pasje, succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kristal
11 jaar geleden
wel even in de gaten houden dat de waren zónder BTW geprijsd zijn... dat komt er dus aan de kassa nog wel bovenop en valt de echte prijs vaak dus toch tegen...!