Wat gebeurt er met een dood vogeltje als je het begraaft ?

Gebeurt er hetzelfde als bij mensen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja duh, ook hij vergaat. hij wordt niet opeens levend en gaat ook niet terug naar de tijd dat hij nog een kuikentje was. O_o

Het beste antwoord

Volgens mij gaat het net als bij andere dieren:
de veren en het vlees rotten weg,en het skelet blijft denk ik over
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, er gebeurt in prenciepe het zelfde, alleen als je het vogeltje niet diep genoeg begraaft kan een kat hem opgraven