Hoe lang duurt het, voordat een in de tuin begraven huisdiertje (vogel, hamster, cavia) compleet is vergaan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
23.5K

Antwoorden (3)

dat hangt er vanaf hoe warm of koud het is, en hoe droog of vochtig.
onder gemiddelde omstandigheden is een klein diertje na een maand of drie wel vergaan.
Rieneke1
11 jaar geleden
Ik heb vorig jaar nog wat resten van ons twee jaar geleden konijn opgegraven. Vacht en botten. Dit jaar lagen er alleen nog wat botten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Leuk die min. Maar wat is hier nu fout aan? Het geeft toch een tijdsindicatie.
Nou. Kom maar op met de motivaties.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
haha dankjewel
Behalve van het weer/de vochtigheidsgraad hangt het ook af van de hoeveelheid huid en haar en vlees die verteerd moeten worden. Een paardenkop vergt meer tijd dan een kattenkop, bijvoorbeeld.