Is mandarijn slecht voor een hond?

Dan bedoel ik een of twee partjes en geen hele mandarijnen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

nee, dat is niet ongezond,sommige fruit kan je niet geven zoals druiven..
een stukje fruit, bv appel en mandarijn kan je gewoon geven..
overal waar TE voor staat is niet goed..

Toegevoegd na 7 minuten:
leuke site gevonden wat je wel en niet mag geven ...

http://www.hetbestevoormijnhond.nl/voeding/groente-en-fruit/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
graag gedaan!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
mijn oom had zijn hond (dalmatier) van jongs af aan appel gegeven, hij vond het heerlijk, kreeg als volwassen hond altijd het klokhuis + een beetje en is nooit ziek geworden! mijn eigen kat (ja, ik weet het = geen hond...) at olijven...! om maar een voorbeeld te geven. kan ook !