Uit spleten onder de dakgoot vallen kleine vieze zwarte insectjes. Ze kruipen traag rond , zijn klein en pikzwart.Weet iemand welk insect dit is?

Deze beestjes vliegen niet , lijken op teken ,maar zijn groter.Iemand ?Help ons aub ,want we moeten er dagelijks honderden wegvegen .En de kleinkinderen zijn er terecht bang van .

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Brrrr, als dat bij mij in huis was, was ik binnen no-time ergens bij familie gaan overnachten. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Foto???? Ze maar tegen de kleinkinderen dat ze er niet bang voor hoeven te zijn en dat opa en oma zich een beetje aanstellen.
Een insect is niet iets om bang voor te zijn!!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zou je er misschien een foto bij kunnen zetten?

Het beste antwoord

Momenteel is er een invasie van de rouwvlieg, na het uitkomen kunnen ze nog even niet vliegen en kruipen.
Ze zijn inderdaad pikzwart.
Anders even een fotootje hier bij plaatsen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zijn het soms vogelvlooien. Zie afb