Bij welke dierenwinkel of web shop is dit speeltje nog te koop?

1,5 jaar geleden heb ik voor mijn hond bij Pet's Family een speeltje gekocht (zie foto). Graag zou ik nogmaals dit speeltje willen kopen, maar de winkel van Pet's Family is er niet meer. Nu is mijn vraag; bij welke dierenwinkel of web shop is dit speeltje nog te koop?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

sorry! ik kan zelf ook niks vinden.

als het kapot is kun je het misschien zelf repareren of opnieuw maken met ongeveer 10 meter dik sisal touw.
dit touw in drie gelijke stukken verdelen en dan in elkaar vlechten met de balletjes en rest er op.
aan beide uiteinden een knoop erin.

sisal touw is heel stevig en moeilijk, voor een dier, kapot te krijgen.

hopelijk heb je hier iets aan!

succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik denk bij de jumper of de welkoop