Zal de staart van mijn gerbil nog groeien?

Het puntje van de staart van mijn gerbil is afgebroken, er zit geen haar meer aan het puntje, en je ziet dus ongeveer 2/3 cm bot/kraakbeen
Mijn vraag is dus of daar nog huid en haar op zal groeien?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

nee, dat zal niet meer gebeuren.
ik adviseer je nu de dierenarts te bellen, zodat hij het beestje weer kan oplappen.
doe je dit niet, dan kan het gemeen gaan ontsteken, en zo gaat het van kwaad tot erger.
om het nog maar niet te hebben over de pijn die het diertje nu lijdt.
dus echt nu meteen even bellen!
heeft jouw dierenartd geen dienst, dan krijg je via een bandje te horen waar je wel moet zijn.
Rieneke1
11 jaar geleden
Rieneke1
11 jaar geleden
fijn dat je vanmiddag gaat!
prooidiertjes kunnen pijn helaas heel goed verbergen.
beterschap voor je beestje!
Rieneke1
11 jaar geleden
ja graag.
Rieneke1
11 jaar geleden
antibioticum en pijnstiller?
nogmaals beterschap voor je beestje!