Hoe oud worden maltezer leeuwtjes?

Hoe oud worden maltezer leeuwtjes? Ik heb er een, hij is 13 jaar oud maar hij gedraagt zich als een puppy, hij gaat in het gras rollen en geeft je kusjes. Is hij gewoon gezond of worden dat soort honden heel oud?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9.9K

Antwoorden (2)

gemiddeld 14 jaar:

http://www.hondenpage.com/hondenforum/8306/gemiddelde-leeftijd-maltezer?.php
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Net als mensen, hebben dieren en dus ook honden een gemiddelde leeftijd. Over het algemeen worden kleine honden ouder dan grote honden. De gemiddelde leeftijd van een kleine hond is 14 jaar en van een Malthezer leeuwtje 12 jaar.