misschien lukt het om hem met wat lekkers te lokken zoals zo'n graanstengel. hopelijk heb je hem snel te pakken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kooi buiten zetten en voer op het dak leggen heeft mij geholpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zet de kooi buiten, met het deurtje open, wie weet is hij nog in de buurt, en heb je mazzel.
bel een eventuele vogelopvang bij je in de buurt.
bel ook de dierenambulance, want die vervoeren vaak gevonden tropenvogeltjes.
bel tot slot het asiel, want ook daar kan hij terechtkomen.
succes!
Rieneke1
12 jaar geleden
Naast de al gegeven antwoorden: zorg dat je een vangnet in de buurt hebt liggen, zodat je hem daarin kan vangen als je hem ziet.
Licht ook Amivedi in: http://www.amivedi.nl
En hang overal briefjes op: bijvoorbeeld bij de supermarkten (met foto) en vertel het aan iedereen in je omgeving.
Heel veel succes!