Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe diep moeten de oordruppels bij een kat in haar oor?

Laatst een berichtje geplaatst voor tips :) dit heeft goed gewerkt! Leuk is het niet, maar heb liever dat ze beter is! nu mijn volgende vraag… Hoe diep moet ik ze druppelen.. Toen de huisarts t deed kwam er meteen vuil aan het pipetje ... Zij zat er dus sowieso dieper mee in dan ik… Maakt dit uit? Ik masseer het er daarna wel in, maar ben toch bang dat ik het niet goed doe? Hopelijk is mijn vraag niet te vaag, sorry.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
798

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wanneer ik bij de dierenarts was met een van mijn katten, hoopte ik altijd op extra tips want net als jij had ik mijn twijfels of ik het wel goed deed.
Toen heb ik het maar een keertje gevraagd, het antwoord was:

Gewoon druppelen en dan heel lang ...goed... inmasseren, naar beneden toe en voegde zij er aan toe, je merkt aan de kat dat het of fout of goed gedaan wordt.
Als je het fout doet, doet het pijn.
Als je het goed doet, geniet ze van de massage...!

Advies: gewoon goed en lang inmasseren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De gehoorgang loopt bij een kat in een soort L vorm,dus je moet echt een bocht maken wil je te ver gaan,daarom zag je ook dat de dierenarts veel dieper ging met het pipetje,je kunt dit zelf ook doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zal ook best pijn doen,maar gelukkig zie je al verbetering.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding