Er lagen medicijnen op tafel die mijn kat heeft gegeten, kan dit slecht zijn voor mijn kat? Zie foto medicijnen

Er lagen 2 visolie tabletten (natuurlijke omega-3 en omega 6 olie) en 1 tabletje d-10. Mijn kat heeft ze opgegeten, kan dit slecht zijn voor mijn kat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar zijn die medicijnen voor bedoeld?
Ivana
12 jaar geleden
D 10 is voor bejaarden boven de 60.
Ivana
12 jaar geleden
Cica, het zijn geen medicijnen. Het zijn slechts voedingssupplementen die niet eens van een apotheek komen maar eenvoudig van een reformwinkel.

Antwoorden (3)

Lijkt me niet. Je moet oppassen met aspirine en chocolade. Beide zijn giftig voor katten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zag dat d 10 vitaminetabletjes zijn.
dat je kat een tabletje plus twee visolietabletjes heeft opgegeten kan voor 1 keer geen kwaad, maar voorkom herhaling, en berg dit soort spullen goed weg.
Rieneke1
12 jaar geleden
Die D 10 is voor sterke botten, een calcium preparaat. Kan eenmalig geen kwaad.
Die visoliecapsules ook niet. Maar pas een volgend keer op, andere medicijnen kunnen misschien een verder strekkend gevolg hebben.
Ivana