hoe zelfstandig een dierenhotel beginnen?

weet iemand als je zelfstandig een dierenhotel wil openen, of je een registratienummer moet hebben en hoeveel dit dan kost? en als je je mutualiteit veranderd, wat daarvan de prijs is? en op welke steunmaatregelen je kan regelen en waarvoor je hiervoor terecht kan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

als je een dierenpension wil starten, heb je een vergunning van de gemeente nodig.
om die vergunning te krijgen zal je een bewijs van vakbekwaamheid moeten overleggen.
verder zal je aan meerdere regels wat betreft de milieuwetgeving moeten voldoen.
Rieneke1
12 jaar geleden
Ivana
12 jaar geleden
En voor alle papieren binnen zijn en aan de vakbekwaamheidseisen is voldaan is ze twee jaar verder!
Plus