Geur van hond aan handen, hoe krijg ik dit eraf?

Wij hebben sinds vanochtend een golden retriever pup van 8 weken oud, en hij ruikt nogal. Het hele huis ruikt nu naar de pup, zijn er tips voor om dit weg te krijgen? Ook zit al de hele dag haar geur op mijn handen, terwijl ik het nu ongeveer 6 keer MET zeep gewassen heb, maar het is even sterk als daarvoor, tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pups ruiken juist heerlijk,als je dit al erg vindt dan had je misschien beter niet aan een hond kunnen beginnen want als hij in de regen heeft gelopen of lekker in iets vies heeft liggen rollen dan stinkt hij pas echt,maar één geruststelling,je went eraan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onze hond kreeg vroeger 'Verse waar van Borselaar', nou dan weet je pas wat stinken is. Deze scheet (kruising herder/labrador) meurde/stonk uit z'n bek, je wilt het niet weten en wacht maar tot het schatje gaat zwemmen...!
Ik hoop dat jullie er aan wennen, anders heb je een heel groot probleem !!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Honden stinken ook minder als je ze kwaliteitsvoer geeft van bijv. fokker of pro plan. maar een hond ruikt nou eenmaal.. Dat zal altijd blijven. went wel...
jodyenboyke
12 jaar geleden
Hoop dat je er aan went. Hier heeft er net een 'n voetenbadje genomen en daarna een uitgebreid zandbad. Ik kon nog net voorkomen dat ze ging rollen in de ganzenpoep. Dus succes!!!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Sanne09, Fokker en Pro plan zijn echt geen kwaliteitsvoer hoor,het merendeel bestaat uit granen. Als je echt voor kwaliteitsvoer wilt gaan waar wel voldoende vlees in zit moet je kiezen voor Orijen,Acana of Taste off the Wild.

Het beste antwoord

Als je je handen met tandpasta wast, ben je in ieder geval de geur aan je handen kwijt.
Dat een pup zo sterk ruikt dat je hele huis er van stinkt is niet normaal.
Zeker een droge hond hoort niet extreem te ruiken. Als je bij de dierenarts komt moet je dat wel melden. De hond moet toch met 9 en 16 weken nog een prik hebben, dus dat zijn mooie momenten om het aan te kaarten.
Ivana
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dat zal blijven bestaan maar jij gaat er aan wennen. Mensen die hondengeuren niet thuis hebben zullen de rest van hun leven bij jou je hond ruiken en jij niet meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De echte waarheid is soms hard!
+
Golden Retrievers ruiken altijd naar hond. Je hebt geluk dat het niet regent want dan wordt het nog veel erger. Ze worden ongeveer 12 jaar dus je moet nog wel even.
Wat helpt tegen de stank is droge brokken te eten geven, nat voer is funest.
Je kunt ook een ionisator kopen, die haalt de vieze luchtjes weg maar vaak geven die ozon af wat weer niet gezond voor de mens blijkt te zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welkom in de wereld die Hond heet!
Helaas niks aan te doen, maar je went er vanzelf aan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
of gewoon OUST gebruiken, dan neutraliseert alle geurtjes.