Welke verkiezingen voor mooiste hond of konijn zijn er?

Ik vind zelf dat ik wel apparte dieren heb. Daarom wil ik weten welke verkiezingen/wedstrijden er zijn voor het mooiste konijn/hond er zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ze ook inschrijven bij een dierencasting bureau! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens mij iedereen zijn eigen dieren mooi en apart.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tsja, wie wil je er een plezier mee doen: Je huisdier of jezelf....? Heb je je kind(eren) ook al opgegeven?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@chelsea16, goed idee
@eucalypje ja zal best kunnen. Zal even een paar foto's plaatsen.
@ast36850. Ik heb geen kinderen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@euvalypje van mijn hond kan ik geen foto plaatsen....hier een linkje naar een filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=wLZk0K0CpjI

Het beste antwoord

Er zijn gewestelijke kleindierenshows waar je met je konijn heen kan. Er is ook een grote overkoepelende show: de nationale kleindierenshow Nederland. Hier kan je je konijn inschrijven om te showen. Google even , dan heb je data.
Mij is niet bekend of je raspapieren moet hebben voor je konijn. Maar soms is er een speciale categorie voor huisdieren zonder papieren.

Voor hondenshows kan je je aanmelden bij de diverse rasverenigingen als ze een show uitschrijven of bij de diverse hondenshows, nationale of internationale shows.
Wederom moeten er stambomen en raspapieren getoond worden of op de intekenlijst worden vermeld.
Een Europees paspoort is geen stamboom. Dat wordt nogal eens verward.

Er schijnen ook shows voor huishonden/stamboomloze honden te worden gehouden. Allemaal even googelen op hondenshows. Dat is per jaar verschillend. De locaties willen ook wel eens wijzigen.
Ivana
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!